keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Hesassa

Yks joulun paras osa on ehdottomasti alennusmyynnit! Ostan ehdottomasti eniten vaatteita aina kesä- ja joulualesta, joten minä alehullu matkustin heti tapanin jälkeen pääkaupunkiin parhaiden shoppailumahdollisuuksien äärelle. Yleensä ostelen aleista sitä mikä nyt sattuu miellyttämään silmää tai jotain sellaista, mistä oon haaveillut täysihintaisena. Oon kuitenkin tän päämäärättömyyteni takia tehnyt monia virhehankintoja vuosien aikana, joten tällä kertaa mulla oli jonkinmoinen pläni, mimmosia vaatteita tarvitsisin vaatekaappiini ja paria tuotetta olin käynyt kattomassa jo ennen joulua.
Varsinkin Monkin valikoiman klähmimistä olin odottanut innolla etukäteen ja selaillut nettikauppaakin jo valmiiksi, mutta nyyyh, en löytänyt sieltä mitään. En ole merkkiuskollinen, mutta Monki on ehkä ainoa kauppa, jonka valikoimia erityisesti aina odotan. Siellä on yleensä aika paljon munnäkösiä vaatteita, joten olin  kummastunut, kun yksikään tuhannesta sovittamistani tuotteesta ei lähtenyt mukaan. 
Tuon peplumipaidan olisin kovasti halunnut, mutta helmakohta tuli vähän liian ylhäälle:(
 Henkassa noi mallinuket oli laitettu tonne seinälle tosi hienon näkösesti. Koko kauppa näytti heti kalliimmalta:o

 Söin lounaaksi salaattia siellä samassa paikassa, missä olin sillon kesälläkin(=en muista nimeä). Tohon kuului marinoitua kanaa, fetaa ja jotain jännää mangositrushedelmäjogurttihöskäkastiketta. Olihan se ruoka ihan hyvää, mutta parasta oli se, että kun olin menossa vessaan ravintolan yläkertaan, niin näin samalla Cheekin siellä istumassa haastateltavana:o


 Paras yritys ikuistaa päivän asu:D Olin aika perusmeiningeillä liikkeessä, Cubuksen luottofarkut ja Monkin pitsipaita +ulkovaatteet, jotka taitaakin olla jo aika tutut...

                         

 Päivän toisen ruoan söin perinteiseen tapaan Fazer-kahvilassa. Juustokakkusuklaamuffinssi näytti niin hyvältä, että mun oli pakko syödä se... N-A-M, paras muffinssi, minkä oon koskaan elämässäni syönyt!
 Ja sitten paras kaakao, mitä rahalla mun rahoilla saa. Mietin muuten just, että montakohan tämmöstä identtistä kaakaokuvaa mun blogissa mahtaa olla? Pitää varmaan tehdä joskus kollaasi niistä:D
Kaikkia haluamiani tuotteita en tietenkään edes olettanut löytäväni, mutta tein mielestäni ihan hyviä ostoksia päivän aikana. Mukaan tarttui(kuten mummuni sanoisi:D) kermanvalkoinen sifonkikauluspaita, musta jakku, musta sifonkitoppi, rusettivyö ja korvikset, jotka näätte sitten myöhemmin asujen muodossa. Koitan postata tässä lähiaikoina jotain sen tapasta:)

2 kommenttia:

  1. Postaa ihmeessä niistä vaatteista mitä ostit! Oon niin kade, koska en päässyt alennusmyynteihin, enkä oo ikinä päässy Monkeihin ja tollasiin.

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia ja oot kaunis! (:

    venlanloki.blogspot.com

    VastaaPoista