perjantai 24. helmikuuta 2012

Minä!:>





Tuossa yllä siis minä. Olen (vielä) melko nuori ja käyn yläkoulua. Tyylini on söpö ja rakastan kaikkia söpöjä ja suloisia juttuja, kuten rusetteja, söpöjä herkkuprinttejä, pitsiä... Pukeutumiseni on tosin vaihdellut laidasta laitaan viime vuosien aikana, mutta nyt tämä tyyli ainakin tuntuu omimmalta. Omistan  kokoelman herkkukoruja ja pastellivärejä löytyy vaatekaapistani ihan kiitettävästi. Mulla on myös aika paljon mustia vaatteita, sillä niitä on niin helppoa yhdistellä, eikä talvella viitsi pukeutua kovin kesäisesti pastelleihin. 

Tykkään myös kovasti laittaa hiuksiani ja kynsiäni. Tuon lyhyen hiusmallin leikkasin viime viikolla, ennen sitä mulla oli hieman yli olkapäiden oleva kerrostettu hiusmalli. Kuvassa mun hiukset ei oo enää parhaimmillaan, kun aamulla oli liikkaa ja muutenkin pipo litistää hiukset. Kynsiäni lakkaan noin kerran viikossa, mutta vähään aikaan en oo mitään lakkauksia tehnyt, kun kynnet on just nyt vähän huonossa kunnossa ja kauhean lyhyet. Teen yleensä jollain söpöllä värillä pohjavärin, ja sitten Konad-kuvioita päälle:)

Harrastan käsitöitä, pääosin neulomista, mutta saatan kyllä virkatakkin jotain joskus. Ompelen myös joskus. Olen neulonut ekalta luokalta lähtien vaihtelevasti, välillä olen pitänyt puolenkin vuoden taukoja, mutta sitten innostunut aina uudestaan. Valmiiksi olen saanut kymmenkunta isompaa neuletyötä (villapaitoja, neuletakkeja, tunikoita) ja useita kymmeniä pienempiä neuletöitä (pipoja, lapasia yms.).Tällä hetkellä neulon mintunvihreää neuletakkia, josta on nyt valmiina taka- ja toinen etukappale. 


Omistan myös pienen ja vilkkaan kissan nimeltään Hermione, jota Kassuksi myös kutsutaan. Tuo kuva on jo hieman vanha, joten on se tuosta jo kasvanut aika lailla. Hermione on aika vilkas (ei ehkä uskoisi kuvasta) ja aktiivinen kissa, ja on todella energinen. Se rakastaa leikkimistä valojen ja varjojen kanssa ja vahtaa niitä ympäri vuorokauden. 



Mutta jos te haluatte tietää musta vielä jotakin lisää, niin kysykää vaan:) 





3 kommenttia:

  1. www.pinakawalan.blogspot.com

    Heei! Käyppä tuolla vilkuilemassa nii saatat törmätä siellä toiseen Kassu kissaan :))

    VastaaPoista
  2. Heihei, oonko ihan hirveen väärässä jos kysyn et ookko sie se piäni sulonen tyttö Tammerkosken koulusta? c:

    VastaaPoista