perjantai 11. toukokuuta 2012

Chinot

Ihanaa, teitä lukijoita on jo yli 50! Kun aloitin tän blogin, odotin vaan paria seuraajaa, en ikinä odottanut edes puolta sataa. Oon tosi kiitollinen teille kaikille, kiitos:)

 Hankin tiistaina One Waysta Zoey.m:än mustat chino-tyyliset housut, jotka oli alennuksessa kakskymppiä:) Esittelen ne teille vasta nyt, sillä nää on mun toiset housut. Ensimmäisistä ratkes polven kohdalta kangas kun menin kyykkyyn, joten kävin vaihtamassa uudet tilalle. Ikään kuin näin tyhmä virhe ei riittäisi, sillä jotenkin onnistuin hukkaamaan ostosteni kuitin. Olin ihan varmasti laittanut sen muovipussiin, kun menin valittamaan housuista, mutta sitten tapahtu zimsalabim, ja kuitti oli poissa. Seuraavaks multa kysyttiin henkkareita, mitä mulla ei tietenkään ollut. Olin jo vähän kauhuissani, mutta onneksi kiltti myyjä suostui vaihtamaan housut luovutettuani kaikki henkilötietoni puhelinnumerosta osoitteeseen:)
 Ja tässä ne nyt viimein on, vähän vaihtelua munkin housutyyliin. Aiemmin oon käyttänyt pelkkiä farkkuja (ja tietty shortseja ja hameita), joten nää mustat perushousut on tervetulleet.

Pitsipaita-Cubus
Housut-Zoey.m
Kaulakoru-Seppälä (tosin hajonneen peilin tilalle laitoin timantteja)
Vyö-Only

 Eilen meille tuli hoitoon kaksi gerbiilipoika:) Meillä on ollut aikoinaan yhteensä seitsemän gerbiiliä, joten hoitokokemusta löytyy:) En oo ehtinyt vielä tutustua lähemmin näihin yksilöihin, sillä ne viettävät suurimman osan ajastaan kauvautuneina kaivamiinsa tunneleihin. Uusi paikka taitaa olla vähän pelottava... Mutta yksi ihanainen uskaltautui juuri sopivasti ulos koloistaan, kun lähestyin niiden terraariota kameran kanssa ^.^

"Voisinkohan mä ottaa noista yhden välipalaksi?" mietiskelee Hermione...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti