sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Lacelove

 Oon rakastunut näihin mun uusiin sukkahousuihin, ne on just oikean väriset ja pitsimäinen kuvio on kaunis. Ja ne näyttää paljon klassisemmilta ja söpömmiltä kuin tavalliset legginssit:) Yhdistin ne jo melko kuluneisiin shortseihini ja myös paljon käytettyyn sydänkauluspaitaan.
Paita-H&M Shortsit-Ginatricot- Sukkahousut-Seppälä Korvikset-Ninja  

Pitkästä aikaa kokeilin taas väkertää mun hiussuortuvista nutturaa, ja sellanen pienikokoinen tonne takaraivolle syntykin:) Viimeksi kun kokeilin ponnaria, niskaan syntyi vaan pieni vauvasaparo... Miksi hiukset kasvaa niin nopeasti ulos mallistaan, mutta eivät veny pituutta niin nopeasti, että niitä jaksaisi kasvattaa? Kun mulla oli vielä aika pitkät hiukset, tein melkein joka päivä suortuvistani sottaisen sykerön. Ja täytyy myöntää, että kaipaan kyseistä kampausta. Melkein tekisi taas mieli kasvattaa hiukset ulottumaan yli olkapäiden, jotta pääsis taas tupeeraamaan ponnarista nutturan:) Ehkä saatan vielä joskus tehdäkin niin...

3 kommenttia:

  1. tykkään tosi kovaa sun blogista! siks kommailen tänne koko aja xdd mut oikeeesti ihanat shortsit!♥

    http://everysecondisahighlight-eviissh.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kommentit on tosi tervetulleita, ja kiva että joku tykkää!:)

      Poista
  2. Heeii vähän kiva blogi sulla! (--: Joskus aikoja sit katoin et olit laittanu jonkun mun kaverin kuvaan facessa sun blogin linkin, sit mun piti jo sillon kommata tänne mut se vähän jäi.. :--D (aa niin btw. oon siis julia samoilta kässän, köksän yms. tunneilta ku sää. xd) Ja hei kiva ku joku muukin tykkää gyaru-tyylistä. (8

    tuli kauhee stalkkeri olo..

    VastaaPoista