perjantai 8. kesäkuuta 2012

Ihania auringonlaskuja...

Hei taas:) Oon nyt siis ollut harrastamani lajin leirillä viimeiset neljä päivää, on ollut ihan sikakivaa:) Hyviä treenejä ja ihania kavereita:) Meillä on ollu ihan sika hauskaa keskenämme, mutta nyt kyllä väsyttää, kun on vetänyt neljä päivää putkeen 2-3 treeniä pohjalla 5-8 tunnin yöunet. Siellä oon ollut tosi virkee ja pirtee ja valvonut monta auringonlaskua, mutta heti kun pääsin bussista kotiin, niin kauhee väsymys iski. Tekis melkein mieli mennä jo nyt nukkumaan...

Tossa kuvassa mä oon just lähössä leiridiskoon, älkää kuvitelkokaan että näytin sen kaiken hikoilun jälkeen läheskään noin hehkeältä:D Suurimman osan ajasta oon näyttänyt ihan järkyttävältä:D
Hihii:D Harvoin sitä on tarpeeks turvallista istuskella rautatiellä. Oltiin aika puskassa, niin näin ainoastaan yhen junan kulkevan siitä ohi. Tona iltana jona kuva on otettu oli tosi kaunis auringonlasku. Valo oli just oikeanlainen, osaa kuvista ei ees tarvinnut muokata melkein ollenkaan.

Auringosta huumaantuneena mä ja mun kaks toooosi hyvää kaveria räpsittiin paljon kuvia:)


 Me mentiin ulos sateen jälkeen, joten ruohossa oli tosi ihania sadepisaroita! Ne kaikki kimmelsi ihanasti auringon valossa. Harmi, että toi yks epäselvä korsi tunki mukaan tohon kuvaan. Vähän niin kuin parhaisiin poseihin on joku heilauttanut kätensä eteen:D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti