tiistai 19. kesäkuuta 2012

Sitruskynnet

 Kokeilin tänään mun uutta Mavalan keltaista Lemon Cream kynsilakkaa, ja täytyy sanoa että toi on ihana väri:) Just niin keltainen kuin kynsilakkapurkissa näyttääkin, eikä tullut sitä ongelmaa, niin kuin useimpien vaaleiden kynsilakkojen kanssa, että väri olisi liian hailakka ja peittämätön. Nätin sitrusvärin päälle länttäsin jälleen Konad-kuvioita, tällä kertaa perhosia.
 Kynsinauhat kyllä näyttää ihan järkyttävän kauheilta, mutta kyllä ne turhat lakkajämät siitä lähtee aikanaan. En ehtinyt odotella tarpeeksi, sillä kuvat oli pakko räpsästä nyt, koska illalla mulla on menoa ja huomenna mä lähden hankkimaan taas lisää kokemuksia Suomimatkailusta:) Ja aion muuten hankkia kyseiseltä reissulta vihdoista viimein sen Konadien päällyslakan, jotta voin käyttää konadkuvioita, fimoja ja timantteja yhdessä!

7 kommenttia:

  1. munkin piti ostaa tota lakkaa mut oli nii kallis, että en viittiny :))

    sinisellataivaalla.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on hintansa väärti, toista luokkaa verrattuna vaikka H&M halpislakkoihin:)

      Poista
  2. Mä oon niin huono lakkaamaan kynsiä, kun menee hermot aina kun lakkaa menee yli kynnen... Kärsimätön sielu kun olen, niin lakka ei ikinä ehdi kuivua kunnolla :)

    VastaaPoista
  3. Kivat kynnet :) Mistä noita konad-laattoja saa? Oon yrittänyt etsii, mutta en ole löytänyt mistään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nettikaupoista saa, vaikkapa nelly.comissa on laaja valikoima. Ite oon kuitenkin ostanut omani Stockmanneilta, Tampereelta ja Helsingistä.

      Poista
  4. Kivat kynnet. Kaunis sävy, pitäisi itsekkin ostaa se saman sarjan vaaleanpunainen ja -vihreä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, itekin oon haaveillut ostavani näitä vielä lisää:)

      Poista