keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Pääsin taas lakkaamaan varpaankynteni talon portailla, se on yks niistä lukuisista asioista joita rakastan kesässä:) Ei tarvitse istuskella sisällä tukehtuen kynsilakkahuuruihin, vaan voi istuskella rappusilla ihaillen maisemaa ja maalailla kynsiä.


 Ei kovin siistiä jälkeä ukkovarpaiden suhteen, vaikka kuinka huolellisesti koitankin lakata noi kaks varvasta, niin aina lakka klönttiintyy eikä levity tasaisesti kaikkialle. Jotenkin niiden kaarevaa muotoa on vaan hankala myötäillä siveltimellä. Heti lakkauksen jälkeen lähti yks epätasaista jälkeä peittänyt blingblingikin, mutta ei sa haittaa. Suurimman osan ajasta mun varpaathan on piilossa kengissä:)



 Myöhemmin päivällä mä menin Sindyn kanssa uiskentelemaan järviveteen ja ottamaan aurinkoa. Huomasin muuten, että varpaankynnethän on samaa sävyä kuin bikinit:)
    Nää kuvat on uinnin jälkeiseltä ajalta, joten varsinkin minä veteen liukenevilla meikeilläni ja kauniilla tukkapehkollani näytän aika hurmaavalta:)

Paita-Ginatricot Bikinit-Ginatricot Shortsit-Vero Moda Salkku-Ginatricot Ballerinat-Vagabond Hattu-Global Accessories


               




8 kommenttia:

  1. Oot nätti ja ihanan kesäisiä kuvia. Toi sun päällä oleva toppi on ihana ♥_♥

    http://elamaniminun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. hyihyi minä, poista toi lähikuva musta jaja kunniaa kuvaajalle :DD

    VastaaPoista
  3. Uii, nyt tekee mieli ulos :3
    + mä jotenkin vaan oon niin rakastunu blogiis :D aina kun oon koneella, kurkkaan sun blogiis että ootko jo tehny uuen postauksen c:

    VastaaPoista
  4. Ihana toi sun toppi:)) Ja millä kameralla kuvailet??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, se pääskin ekaa kerta käyttöön:) Ja kuvia näpsin Olympoksen digikameralla, mutta en voi kyllä sanoo, että suosittelisin sitä mitenkään erityisesti:D Mutta ihan ok kuvia sillä saa, mutta aika monesti joudun käyttämään ne kuvanmuokkausohjelmassa. Haaveilen tietty järkkäristä, mutta mun täytyy tyytyä nyt tohon...

      Poista
  5. Sulla on ihana blogi, toi toppi on sairaan söpö :)

    VastaaPoista